• 1404/09/26 - 11:26
  • تعداد بازدید خبر : 221
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پاسخگویی مستقیم رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مطالبات مردمی در سامانه «سامد»

دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با حضور در مرکز سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت)، به صورت مستقیم و برخط پاسخگوی دغدغه‌ها و مطالبات شهروندان در حوزه سلامت بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل‌وب‌دا)، در راستای اجرای برنامه‌های دولت وفاق ملی مبنی بر پاسخگویی مسئولانه و تکریم ارباب‌رجوع، دکتر محمدتقی آشوبی صبح امروز با حضور در محل اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور بازرسی استانداری گیلان، از طریق خط تلفنی ۱۱۱ سامد، با مردم شریف استان گفت‌وگو کرد.

در این برنامه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن استماع درخواست‌ها، پیشنهادات و شکایات شهروندان در حوزه‌های مختلف از جمله خدمات درمانی، زیرساخت‌های بهداشتی، دارو و مسائل مربوط به کارکنان حوزه سلامت، دستورات لازم را جهت پیگیری فوری و رفع مشکلات مطرح شده به معاونت‌های مربوطه صادر نمود.

دکتر آشوبی در حاشیه این برنامه اظهار داشت: «سامانه سامد فرصتی مغتنم برای شناسایی دقیق چالش‌های پیش روی مردم در حوزه سلامت و حذف واسطه‌ها در فرآیند پاسخگویی است. تلاش ما بر این است که با بهره‌گیری از این ظرفیت، شفافیت و سرعت در پاسخگویی به مطالبات مردم را افزایش دهیم.»

شایان ذکر است سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) به نشانی ۱۱۱، پل ارتباطی مستقیمی میان مردم و مسئولین است که با هدف تسهیل در روند رسیدگی به درخواست‌های مردمی فعالیت می‌کند.

 

  • گروه خبری : اخبار برگزیده دانشگاه,آخرین اخبار,اخبار فوری
  • کد خبر : 149555
{author_name}
تصویر نویسنده :

نرمین قادری
خبرنگار

نرمین قادری

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1404/09/26 11:26